Correction

REFERRING to the article "Wei
- denies making exit from REDtone”
puhh:-ihad on Nov 1 1, it was staled
' that Dﬂ;ﬂ;'ﬂ'&mﬂhtﬂn RED-
1one’s co-founder, had darificd
l i ﬂ:ﬂheisnnt::ash]ngm:tﬁnm the
: | telco despite hisdisposal ofa 1.67%
- stake or five million shares, at 35
- sen each. It should have read “his
rszspusalnfn 1.09% stake, or five
' | million shares, at 35 sen each, leav-
ing hmwﬂhadﬁ?ﬁm:ﬂdmg
' in REDone.”
[ | With reference tothe article “Ra-
| | raunia explains ONGC decision”
- | published on Nov 16, Ramunia
Hl:llﬂmgs Bhd has clarificd that
“ it had dedined 1o re-tender for a
U5$19ﬂ million (RM602 million]
| contract with India’s Oi and MNatu-
ral Gas Corp Lid for a contract 10
' consmuct five well head platinrms
and not 10 as reported.
‘The errors arc regretred.

/



